Ana sayfa Arama Motorları Yerel SEO’nun Önemini Kanıtlayan 15 İstatistik

Yerel SEO’nun Önemini Kanıtlayan 15 İstatistik

8
0
  1. Tüm Google aramalarının% 46’sı yerel bilgi arıyor. (Kaynak: GoGulf )
  2. Yerel arama yapan tüketicilerin% 72’si, beş mil içindeki bir mağazayı ziyaret etti. (Kaynak: HubSpot Pazarlama İstatistikleri )
  3. İnsanların% 97’si, yerel bir şirket hakkında çevrimiçi ortamda başka hiçbir yerde olmadığı kadar çok şey öğreniyor. (Kaynak: SEO )
  4. Bir mobil cihazdaki yerel işletmeler için yapılan aramaların% 88’i, 24 saat içinde şirketi arar veya ziyaret eder. (Kaynak: Nectafy)
  5. Mobil arama yapanların% 61’inin mobil bir siteye sahip olmaları durumunda yerel bir işletme ile iletişim kurma olasılıkları daha yüksektir. (Kaynak:  HubSpot Pazarlama İstatistikleri )
  6. 2021 itibariyle, mobil cihazlar yerel satışlarda 1,4 trilyon ABD dolarından fazla etkileyecektir. (Kaynak: Forrester )
  7. Yerel akıllı telefon aramalarının % 18’i bir günde satın alımlara yol açarken, yerel olmayan aramaların yalnızca % 7’si satışa yol açtı. (Kaynak: Google )
  8. Konum tabanlı mobil aramaların% 78’i çevrimdışı satın alımla sonuçlanır. (Kaynak: SEO )
  9. “Yakınımda” veya “Yakında” tür aramaları iki yılda% 900’den fazla arttı. (Kaynak: Chatmeter )
  10. Bilgisayar veya tablet kullanıcılarının% 72’si ve akıllı telefon kullanıcılarının% 67’si şehirlerine veya posta kodlarına göre özelleştirilmiş reklamlar istiyor. (Kaynak: Google )
  11. Cep telefonunda konum tabanlı kuponlar kullanılması, artan mobil kullanımda % 9916 artışa yol açabilir. (Kaynak: WordStream )
  12. Arama sonucu bilgileri, tüketicilerin% 70’ini fiziksel bir mağazaya yönlendirir. (Kaynak: Joel House  )
  13. Arama yapanların% 92’si, yerel arama sonuçlarının ilk sayfasında işletmeleri seçer. (Kaynak: SEO )
  14. Küresel perakende e-ticaret satışları 2021 yılına kadar 4.5 trilyon dolara ulaşacak. (Kaynak: HubSpot Marketing Statistics )
  15. 5 tüketiciden 4’ü yerel bilgileri bulmak için arama motorlarını kullanmaktadır. (Kaynak: Google )

BİR CEVAP BIRAK

Please enter your comment!
Please enter your name here